sâmbătă, 18 iunie 2011

Intre trecut si viitor

NU ai fost acolo cand am avut nevoie de tine!

         Pentru prima data in viata ti'am vazut chipul undeva acolo sus,eram pe marginea prapastiei,ti'am oferit ultima sansa sa fi langa mine cand am nevoie,am intins mana spre tine sa ma ti strans pentru a nu cadea in prapastia viselor spulberate.Dar nu m'ai ajutat,ai fugit t'ia fost frica...iar eu am cazut iar de atunci eu tot cad,si nu reusesc sa gasesc fundul Doamne si cat imi doresc!
         Privesc in sus te vad acolo,din ce in ce tot mai departe,vad ca nu vi sa ma salvezi nici macar nu ma privesti,m'ai lasat sa cad.
         Mi te imaginez langa mine zambind,tinandu'ma de mana dar asta e in trecut,e trecutul draga! Caci prezentul imi sfasie o bucata din mine si doare ca dracu sti?! prezent stupid! dar viitoaru se asterne peste noi si ne gaseste la o rascruce de drumuri,lundo amandoi pe carari diferite.
     Acesta este sfarsitul! Acum sunt doar eu si prezentul privind spre un viitor care vine galopand spre mine.
Prea sensibila pentru zilele astea sau sunt doar un copil indragostit de dragoste




    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu