marți, 18 mai 2010

imi pare rau


"A gresi e omeneste!" de obicei se foloseste pentru a justifica o greseala,dar nu cred ca se mai poate...azi am patit'o a nu stiu cata oara lucrul pe care il urasc cel mai mult...l'am dezamagit din nou...din cauza unui lucru crezut de mine "fara importanta"
Pareri de rau tardive imi vin in minte,dar nu stiu cum sa le pun cap la cap pentru a forma acel "ceva" care ar putea indrepta greseala.Cine a spus ca indiferenta doare a avut dreptate...ma sfasie,nu ma lasa sa respir...nu ma pot gandi la alceva decat la tine,la dezamagirea provocata de inconstienta mea...zilele trec tot mai greu,cuvintele tale inca imi mai vin in minte si nu imi pot imagina viata fara tine.
Stsiu ca e greseala mea,te'am dezamagit inzecit iar tu m'ai iertat la fel de mult...poate ca acum nu se mai poate,da,poate ca asta crezi si tu sau poate.......
Tresalt...un sunet ma trezeste din visat e telefonul...aud melodia noastra,cea pe care tu o iubesti atat de mult;ma uit 0765... e numarul tau raspund,vocea imi tremura iar tu...tu cu glasul tau firav imi spui ca ar trebui sa iesim la o cafea,sa lamurim faptul facut...inima imi plange de fericire,nu mai am cuvinte iar tu intrerupi tacerea, "ne vedem in 30 de minute la cafenea...te iubesc" si ce mai aud acum e tonul de apelcum imi piuie in ureche. Incep sa plang,imi dau seama ca nu te merit...nu merit acel pur sentiment al tau,iar tu...tu meriti ceva mai mult decat EU!
Si ma intorc din nou in lumea mea...in lumea mea plina de vise in care eu sunt erou!

Un comentariu: