joi, 26 august 2010

de ce?

Lacrimile nu mi s'au uscat pe fard...
De ce?
Pentru ca sufletul imi plange
De ce?
Pentru ca distanta ucide tot
De ce?
Pentru ca nimic nu e destul de aproape
De ce?
Ca sa ai mereu speranta
De ce?
Pentru ca in realitate nu ai putea sa traiesti fara speranta,vise
De ce?
Pentru ca lumea din jur e din ce in ce mai rea
De ce?
Nu ai putea intelege
De ce?
Pentru ca oamenii buni nu inteleg raul,nu fac nimic ca sa'l opreasca
De ce?
Pentru ca raul e prea mult,e ca un virus,e de ajuns sa'l aibe unul ca sa'i poata contamina pe cei din jur
De ce?
Pentru ca in realitate binele nu invinge raul,doar in povesti
De ce?
Pentru ca oamenii buni fac povestile,si numai acolo binele e mai puternic
De ce?
Nu stiu!Nu mai stiu nimic,ma pierd printre ganduri,caut o cale de scapare dar nu stiu ce am sa gasesc.Simt ca mor,ma macina pe dinauntru,m'am saturat pur si simplu.Simt ca vreau totul dar nu stiu ce mi'ar fi de'ajuns,vreau sa stau pe loc dar ma pierd in gol,cu cat am gasit mai multe raspunsuri cu atat am realizat ca stiu mai putine.Vezi tu...fiecare om are ceva special,fiecare e unic in felul lui,dar cu toate astea nici'unul nu e centrul universului! Si la un moment dat unui simplu "de ce" i se raspunde cu "nu stiu".Dar tu...tu cum esti?
Eu?
Da...TU!
Eu...incerc sa'i gasesc pe cei rai
De ce?
Ca sa ma contamineze si pe mine virusul raului!
De ce?
Ca sa nu ajung sa ma doara si pe mine...
Ce?
Nu stiu...totul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu