duminică, 8 august 2010

o iubire imperfecta

In ziua cand m'am nascut ursitoarele mi'au adus in dar 1000 de vise,10000 de ganduri si o iubire reala dar care se bazeaza pe fictiune,sincera dar asezata pe un drum pavat cu mincini,imperfceta dar la momentul ales va deveni perfectiunea intruchipata.Din aceea zi,in inima mea de nou nascut mi'a fost intiparita imaginea ta,cu chip de zeu si blandete angelica,din acea zi lumina ochilor tai imi transforma intunecimea noptii in lumina daruita de soare,imaginea lor ma ma incalzea in noptile de iarna si ma racorea in zilele toride de vara.Si astfel am inceput sa merg spre indeplinirea celor 1000 de vise,formandumi astfel cele 10000 de ganduri fiindumi calauze in drumul meu spre tine.Din 10 ganduri in 9 te chemam langa mine,te asteptam cuminte in varful patului unde imi asezam visele in ritm de cantec de leagan.TU...Tu erai acolo asteptand sa adorm pentru a ne putea intalni si tot acolo ai ramas pana am constatat ca datorita tie am invatat sa iubesc.Acesta era momentul perfectiunii...intr'o lume perfecta iubirea mea imperfecta ar fi doar un vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu