vineri, 18 iunie 2010

vise spulberate

         Aproape ca reusisem sa'mi vad visul devenind realitate,subconstientul imi dicta ca niciodata nu am sa reusesc,cu fiecare pas,fiecare miscare si fapt in sine ma simteam pierduta,ma simt pierduta.Nu vroiam sa cred ca n'am sa reusesc,k n'am sami ating telul mult visat.Dar cateodata mai trebuie sa si pierd,si pana la urma conteaza doar drumul pe care il parcurg, cat de repede ajung la acel lucru si nu telul in sine.
         Mereu voi da de o noua dorinta,de un alt drum si de o alta lupta cu mine insumi,ca sa pot reusi,luptele pe care le am,sansele pe care le primesc ma vor putea lovi;dar nu ma dau batuta stiu! acestea sunt momentele de care imi voi aminti,cunoscand durerea si invingando cu propile arme daor ca s'o dau la o parte!

Un comentariu: