luni, 14 iunie 2010

in cautarea fericirii

       Alerg si iar alerg,dar spre ce ma indrept? ce este ceea ce caut defapt? Imi caut fericirea stiu ca este acolo undeva si ma asteapta,am cautat si am alergat sa o gasesc iar apoi mi'am dat seama ca este chiar pe drumul pe care l'am parcurs,drumul vietii. Am realizat ca fericirea mea esti tu si inca cativa fara de care nu as fi reusit sa parcurg acest drum.Alaturi de voi nu trece o zi in care sa nu ma aflu pentru o clipa in rai,am constatat ca iubirea voastra este lucrul care imi aduce fericirea,daca vas cere fericire as fi o proasta pentru ca simpla voastra prezenta mi'o aduce in cantitati uriase!
     Asa ca nu mai alerga dupa fericire pana departe,fie pe mare, fie pe uscat;caci fericirea e iaci aproape!

Un comentariu:

  1. De ce nu mi-ai zis ca ai blog ? L-am citit pe tot si sincer mi-a facut placere :) Keep posting !

    RăspundețiȘtergere