vineri, 15 aprilie 2011

Iti multumesc!

De ce?...Pentru ca vreau,pentru ca asa m'ai obijnuit,sa'mi dai tot ce'mi doresc fara a intreba "de ce?" pentru ca m'ai rasfatat si atunci cand nu meritam,pentru ca esti singurul caruia i pasa,pentru ca esti probabil singura persoana pe care o pot suna in mijlocul noptii doar ca sa'i zic somn usor si nu s'ar supara pentru ca ma cunoaste prea bine si stie ca am uitat sa o sun inainte de ora de culcare.
    Probabil mai mult ca sigur nu vei citi aceasta postare si probabil de aceea o si scriu! Nu o sa recunosc niciodata acest lucru in fata dar fara tine viata mea ar fi goala,n'as mai avea cu cine vorbi absolut tot n'ar mai avea cine sa ma asculte chiar si atunci cand vorbesc abureli,n'ar avea cine sa ma mai aduca cu picioarele pe pamant cand am zburat prea sus si deja e periculos...
    Si toate aceste sentimente sunt rezumate la 2 cuvinte "Iti multumesc!" aaa si PS: "daca cumva vei citi aceasta postare sa sti ca nu vreau sa te stresez tot timpul doar simt nevoia sa vorbesc cu tine :D"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu