miercuri, 9 iunie 2010

nu mai stiu...

             Stau langa tine si suspin,oare unde e acel baiat de care m'am indragostit,acela care ma facea sa'l doresc cu tot sufletul,dupa care numaram minutele pana la urmatoarea intalnire. Oare esti tot tu si eu m'am schimbat, sau eu sunt tot aceeasi si tu nu mai esti cum te stiam,sunt foarte confuza.
            Te tin de mana,stau langa tine dar doar cu fizicul,eu nu sunt acolo,sunt mult mai departe,prinsa intre zidurile confuziei.Te privesc absent,parca vad prin tine,nu mai e la fel ceva s'a schimbat si nu stiu care e cauza...poate e vina monotoniei care si'a facut loc in vietile noastre,sau poate nu mai esti ce credeam ca imi doresc,ma privesti si simt ca si tu esti confuz,nu sti ce e cu mine si te doare,te doare gandul ca ma poti pierde,simtim amandoi cum ne indepartam desi stam unul langa celalalt.Nu mai simt acei fiori cand ma strangi in brate,nu mai pot sa te citesc cum o faceam odata...imi esti ca un strain,un strain ciudat de apropiat.
          Ma intrebi ce e cu mine de cateva zile,de ce sunt suparata dar daca ai putea intelege...eu tac, nu pot descrie ceea ce simt acum pentru ca nu ma mai inteleg nici eu,nu stiu ce simt,nu inteleg ce gandesc..nu vreau sa gresesc! Acum vreau doar sa meditez,vreau sa stau singura in pijamalele mele si sa ma gandesc la tot.
           Nu stiu ce se intampla dar ce stiu cert este ca ne'am indepartat prea mult unul de celalalt!

Un comentariu: