duminică, 6 iunie 2010

tot ceea ce pierdem pierdem pentru totdeauna

      Tot ceea ce am crezut ca este important pentru mine si imi va regla conturile pe viitor s'a dovedit a nu fi asa,am uitat tot ce era in jurul meu.Chiar si pe mine m-am uitat!
      Sunt momente in viata cand trebuie sa renunti,cand nu este nici'o cale de intoarcere,sunt momente in care simti aceea teama de a nu pierde pe cineva care oricum nu'ti mai apartine cand simti ca din iubirea aceea adevarata nu mai ramasese demult decat o dependenta ingaduita,iar toate asteptarile si dorintele vii s'au transformat peste noapte in amintiri demult uitate in sertare goale...
      Acum as  da orice sa mai fie macar o data ca inainte,sa mai fie macar un moment al nostru plin de iubire sincera si copilareasca...imi este atat de dor...dor de magaierile taledor de momentele cand tremuram toata in bratele tale,cand faceam cate o prostie si apoi ma ghemuiam langa tine cu fata aceea de catel inocent,momentele petrecute pe banca din fata blocului, de noptile nedormite petrecute impreuna vorbind la telefon dar mai ales mie dor de sentimentul care ne lega odata si de juramintele de iubire.
      Fara sa'mi dau seama sentimentele s'au prafuit si incet incet ne indepartam unul de celalalt,ochii pe care odata i citeam foarte usor acum imi sunt straini,gesturile pe care le intelegeam in doua secunde acum imi sunt indescifrabile,ne'ascundem de adevar incercand sa mintim ca e perfect,multe vorbe,certuri si gesturi care acum ma ranesc in loc sa ma alinte...fara sa simtim ne'am pierdut unul de celalalt si am luato pe carari diferite.
      Rupturile iremediabile si definitive sunt cele care se intampla pe nesimtite!

Un comentariu: